Kalite Politikamız:
- Deneyimli, konusunda uzman, güler yüzlü hekim ve personel kadromuzla; ulusal ve uluslar arası kalite standartlarını uygulamak ve etkinliğini sürekli iyileştirip geliştirmek,
- Hasta odaklı yapılanmayı esas alarak hasta memnuniyetini en üst seviyede tutmak,
- Hasta ve çalışan güvenliğini sağlayarak, hasta ve çalışan güvenliğine gerekli özen ve değeri göstermek,
- Bilimsel, teknolojik gelişmeleri takip ederek sunulan sağlık hizmetini kalite ile birleştirip topluma sunabilmek,
- Tıbbi hizmet çıtasını yükseltmek ve geliştirmek için, çalışanlarımıza sürekli olarak eğitim vermek,
Değerlerimiz:
Hastanemiz bünyesinde verilen hizmetler süresince:
- Hastalarımızın hakları ve mahremiyetine saygılı olmak,
- Etkin ve kaliteli tanı,tedavi ve bakımı sağlamak,
- Dayanışma ve iş birliği içinde çalışma ruhuna sahip olmak
- Şeffaf,güvenilir ve güler yüzlü olmak,
- Bilgili,özenli ve çalışkan olmak,
- Ölçülebilen ve değerlendirilebilen bir sistemle kendimizi sorgulamak,
- Araştırma,eğitim ve sağlık hizmetlerinde uluslararası düzeyde tercih edilen bir kurum olmak.
KALİTE GÖREV TANIMI:
- Kalite Standartları çerçevesinde yürütülen çalışmaların koordinasyonunu sağlamak,
- Kurumsal amaç ve hedeflere yönelik çalışmaları takip etmek,
- Öz değerlendirmeleri yönetmek,
- Güvenlik Raporlama Sistemine ilişkin süreçleri yönetmek,
- Risk yönetimine ilişkin süreçleri yönetmek,
- Hasta ve çalışan memnuniyetinin ölçülmesine yönelik çalışmaları (anket uygulamaları, anket sonuçlarının değerlendirilmesi, anket sonuçlarına yönelik iyileştirme çalışmaları, hasta ve çalışan geribildirimlerinin alınması gibi.) yönetmek,
- SKS çerçevesinde dokümanların yönetimini sağlamak,
- Kalite göstergelerine yönelik süreçleri yönetmek,
- SKS çerçevesinde belirlenen komitelere üye olarak katılmak,
- Hizmet sunumuna yönelik istatistiki bilgileri değerlendirmek,
- SKS çerçevesinde yürütülen çalışmaların koordinasyonunu sağlamak.